Nathalie

Verhaal van

Nathalie

‘Betrokken en behulpzame collega's zorgen ervoor dat je je snel thuis voelt binnen het CBR'

Als Manager ICT Servicemanagement bij het CBR ben ik samen met mijn team verantwoordelijk voor een werkende werkplek.

Sinds juni 2020 ben ik werkzaam bij het CBR. Het CBR kon ik alleen nog maar herinneren aan de keren dat ik als 18-jarige zenuwachtig meerdere pogingen heb gedaan om te slagen voor mijn rijbewijs. Eerlijk gezegd is het nooit echt in mij opgekomen om bij het CBR te solliciteren.

Echter, toen ik deze functie voorbij zag komen, dacht ik: “Dit is de functie, met mijn jarenlange ervaring binnen meerdere bedrijven, die bij me past.”

Ik zie het CBR als een mooi maatschappelijk bedrijf. Niet te groot en niet te klein, vanaf je werkplek sta je in directe verbinding met de examens. Dagelijks zie ik examinatoren, rijschoolleraren en jongens, meiden, mannen en vrouwen vertrekken vanaf het parkeerdek… én weer terugkomen!

Zodra je binnenstapt bij het CBR is er van het stoffige imago niet veel meer over.

Als Manager ICT Servicemanagement bij het CBR ben ik samen met mijn team verantwoordelijk voor een werkende werkplek. We beantwoorden IT vragen, lossen verstoringen binnen het IT-landschap zo spoedig mogelijk op en voeren wijzigingen gecontroleerd uit. Daarnaast zijn we met zijn allen betrokken bij mooie projecten. Ons doel: samen met én voor een excellente dienstverlening. Ik voel me thuis bij het CBR en ben trots dat ik hier mag werken.

Het klinkt cliché, maar binnen het CBR is geen enkele dag hetzelfde. De organisatie biedt ruimte om mooie uitdagingen en kansen op te pakken en de IT-dienstverlening continue te verbeteren.

Ook wanneer je wil werken aan je eigen ontwikkeling, wordt dat gestimuleerd. Nog iets wat het werken bij het CBR zo leuk maakt. Ik ben trots om hier te mogen werken!